Khamis, 6 Februari 2014

1st step being FAMILY WELLNESS EXPERT

Bismillahirrohmanirrahim..

Assalamualaikum & salam sejahtera..


Alhamdulillah, akhirnya saya berjaya membuat satu keputusan untuk mengubah hidup saya & korang kepada yang lebih baik.. In Shaa Allah.. perubahan besar yang saya rasakan dalam hidup saya sejak keputusan ini di buat, saya lebih dekat kepadaNya.. semoga perubahan ini akan membawa kebaikan dan memberi manfaat kepada korang..

Dengan ini sukacitanya saya ingin memperkenalkan diri saya sebagai Shaklee Independent Distributor secara rasmi bermula hari ini. Perkhidmatan yang saya tidak terhad kepada mana-mana lokasi. Saya ingin membantu SEMUA yang memerlukan khidmat & bantuan saya. So, tak de masalah sama ada dekat atau jauh, anda tetap istimewa kepada saya..



Sebagai perkenalan kita, jom saya citekan serba sedikit mengenai Shaklee..

  • Shaklee adalah pengeluar suplemen yang telah bertapak di USA sejak 1915. 
  • Produk mesra alam yang telah mendapat pensijilan HALAL, berKUALITI & harga yang BERPATUTAN.
  • Setiap produk Shaklee telah melalui 80,000 ujian kualiti dalam setahun.
  • lebih daripada 350 ujian dijalankan ke atas setiap ramuan baru untuk mengesan pencemaran berbahaya bagi menjamin keberkesanan & ketulenan produk.
  • 100% kepuasan terjamin.


Tiada ulasan: