Khamis, 30 Jun 2011

hari ini hari Khamis sudaaa..

huhuhu..opss, lupa nak bg salam..Assalamualaikum WBT..hari ini hari khamis suda..kenapa gue hepi sgt dengan hari khamis ni??korg nak tw?nak?nak?klu korg xnak pon pedulik hape gue kan..gue ttp nak bgtw sbb kenapa gue excited dengan hari khamis kali ni..sebabnyee...sebabnye...sebabnyee...esok gue nak balik KL daa...macam pestime plak gue blk KL ek..yg jd specialnye kepulangan gue ke KL kali ni adalah disebabkan gue xsaba nak jumpe buah hati pengarang jantung gue yang telah gue tinggalkan 1mgu di sana..cian ea..mesti rindu ibu kan, syg??tunggu yea..esok ibu balik tw..then minggu depan syg tinggal dgn ibu terus yea..xmo pisah2 lg..huhuhu..sadis tw kene tinggalkan pengarang jantung gue ni walaupon hanya 1mgu..3 hari pertama tu sasau gak la..menangis dlm bilik sorg2..huuuu..

alkisahnye pengarang jantung gue ni kena tinggal sebab cuti bersalin gue dah abis..dan kebetulan pulak gue kne masuk keje tu hujung bulan..makenye untuk memudahkan gue kira upah pengasuh, mula hantar bby awal bulan la..itu la sebabnye dia terpaksa gue tinggalkan kepada opahnya untuk menjaga 1mgu..tp minggu depan tidak lagi..ohhh, xsabarnye nak jumpe Mr.Somi + Mr. Jr..

Tiada ulasan: