Khamis, 7 Julai 2011

# the next thursday

haihoi..anda2 di sana...
ingat lagi x last entry gue yg sebelum ni? ingat x??
ok, xpe2 biar gue yg ingatkan ye..

entry yg lepas gue post kan pd hari khamis iaitu hari penantian gue utk pulang menjemput anakanda gue datang ke Kuantan setelah gue tinggalkan 1minggu atas sebab yang xdpt di elakkan..

so, ini adalah khamis yg kedua utk post gue dan arini adalah hari ke 6 anakanda gue menetap di Kuantan dan merupakan hari ke 4 anakanda gue di jaga oleh BabySitter (BS) sepanjang kepergian gue ke pejabat..

so far, alhamdulilah anakanda gue masih behave and so easy to handle samada sepanjang bersama BS ataupon dengan gue pada malam harinya..cuma kdg2 anak gue mcm susah skit mau tdo, mesti nak tdo dlm pelukan ibunye dulu..ble dia da lelap skit baru leh ltk dlm buaian/tilam..ape2pon tq syg sbb xmenyusahkan ibu..
ibu saaaaayang khalish..

semoga khalish akan menjadi anak yg baek & mudah utk dibentuk..
aaaaminn..

Tiada ulasan: