Jumaat, 29 Julai 2011

to: misz nuyul..nostalgia kita


kenapa dengan tajuk saya NOSTALGIA?? ha..time gue blog-walkg, ttbe teringat nak bkk blog friend of mine..then terbaca la post dia pasal her best friend 4 ever..

huhuhu..ble baca post ni, tetibe rasa rindu sangat zaman kami together2 dlu..
kawan gue ni namanya NURUL NAIM, ada kwn2 yg pgl dia nuyul..
tp gue pgl dia ACIK dr dlu, kini & selamanya..
cuma now kiteorg da lme xjpe sbb masing2 da ada haluan masing2...
dia further degree kt UiTM skrg ni..
best la dia da nak bis da buat degree..gue ni ntah la bilenye..
xpe2..sabar..insyaAllah, kalau ada rezeki pasti ada jgk nnt..

ok, terus terang ckp, gue xpandai nak karang cite panjang2 mcm blogger2 laen..
xpandai nak meriahkan blog mcm blogger2 laen..
sbb gue pnye mereng live je..ble menulis ni kemerengan tu xberapa nak menjadi..
so, ape yg gue nak ckp kt sini...


to ACIK, 
terharu aku baca post ko pasal BFF tu..
tq sgt sbb ko anggap aku BFF ko..
aku pon sgt bersyukur & happy dpt BFF mcm ko..
yg selalu menemani aku setiap masa kat kuantan tanpa mengira time senang lenang, susah payah, maupon time berendam air mata.. ko selalu disampingku..
kita merempit dgn moto BHU same2 tanpa mengira siang ,pagi, & malam demi mencari kebahagian/mengubat kelukaan..
rindu sgt sgt sgt sgt sgt tht moment..
wlupon ramai kte aku ni garang & mgkn jgk xbest, tp ko ttp setia dgn aku..
ko kte aku ni baek hati, 
aku pn xtw la tang mne baeknye aku ni yg ko ckp baek tu..
yg aku tw, aku hanya buat seikhlas hati aku..be myself..
tanpa ada niat nak membodek sapa2..
klu ko rasa baek, alhamdulillah syukur kpd Allah 
aku dapat mengembirakan hati kawan aku..
sbb kadang2 kita sebagai manusia xperasan ada tingkah laku kita 
yg menyakiti hati org..
sekiranya dlm kebaekan aku, ko rasakan ada yg aku telah lukakan hati ko, 
ko maafkanlah aku yek..
aku jgk nak ckp..aku happy sgt kwn ngan ko dulu, kini & selamanya..
tp bukan aku happy sbb aku dpt kenal epul masa kwn ngan ko
ataupun
happy sbb aku dpt pegi kelas/meronggeng dgn moto ko..
tp sbb ko mmg BFF aku..

ACIK, 
time kasih sbb jd BFF aku..
time kasih sbb give the best for me in any situation..
time kasih sbb ada post pasal aku dlm blog ko di mana ko tlh memberitahu dunia bhwa aku adalah 1 of ur BFF..
semoga ikatan BFF kita ini akan kekal selamanya selagi nyawa dikandung badan..

akhir kata,
i ♥ u 4 ever..
x0x0x0x0x0

kepada rakan2 lain klu ada yg terbaca entry ni, bukan bermakna korg bukan BFF gue..
entry ini di post bagi menghargai hasil nukilan kawan gue tadi..
so, sila jgn nak makan hati sangat hokeh!
xdenye gue nak gi pujuk org yg merajuk tu..
buang masa gue je  sbb gue xtw pon spe yg bace entry gue nih..

untuk membaca hasil nukilan ACIK

Tiada ulasan: