Jumaat, 29 Julai 2011

22/7/2011

salam ollz..
ada apa dengan 22/7??
ha...hari  tersebut merupakan hari meningkatnya usia little hero gue kepada 3bulan..
pejam celik pejam celik, da 3 bulan pon usia dia..
cepatnye masa berlalu..
so, bila dah berusia 3bulan ni, my little hero kena pegi KK utk dptkan injection..
on 25/7 baru gue bwk dia gi KK RTP Bkt Goh..
nak dijadikan cerita, gue ni pestime nak gi KK nih..
mase gue pegnen dlu gue bt checkup kt KK indera mahkota..
nurse2 kt situ sume baek2 n peramah...
same goes to KK teluk air tawar (masa berpantang kt penang)
KK kuang & jgak KK rtp bkt goh yg baru pestime gue pegi ni..
alhamdulillah la so far gue belum jumpa dengan nurse yg kerek/xikhlas nak berkhidmat ni..

ok, back to our story ttg 1st time gi KK rtp bkt goh, meraba aku mencari dimanakah KK tersebut..
pd yg xfamiliar, KK ni berada di dalam kawasan felda..
so, faham2 je la cmne jln kt dlm felda kan..bkn mksd gue jln tu buruk..tp byk lorong2 dan yg pastinya di lorong masuk ke KK tersebut xde signboard..
dipendekkan cerita, gue berjaya menjumpai KK tersebut dengan bertanyakan kpd akak kedai runcit..hehe
time kasih la pd kakak tu yg sudi membantu..

kali ni kena cucuk, my little hero nangis beria sikit..tp xde la spi tahap terpekik terlolong..
still jgk dlm keadaan yg macho dan bermaruah..kekeke
yg bestnye..bila baringkan n pegang je kaki dia, dia da start nangis da..mcm da fhm je nak kena cucuk..
bijak sungguh anak ibu ni yea..

so, setakat itu lah kisahnye 22/7 ni..
nah..jamu mata dengan picxa 2 beranak ini..

-
-
-
-
-
-







s.e.k.i.a.n
xoxo

Tiada ulasan: