Jumaat, 26 Ogos 2011

sELamaT HaRi rAya aIdiLfiTrI..

AsSalam..

semperna menanti ketibaan hari yang mulia.. gue ingin mengucapkan 
"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"
kepada semua yang mengenali gue/pengintip di blog gue ni..


bermulanya hari esok gue akan bercuti sehingga 4 Sept..
dan akan berangkat pulang ke kampung halaman..
tapi kali ni laen sikit sebab tahun ni turn my hubby, so maybe akan beraya di Selangor..
petang raya/raya ke2 baru pulang ke tanah tumpahnya darah mak semasa melahirkan gue iaitu Pulau Pinang..
ni 1st time gue akan menyambut ketibaan Aidilfitri dengan FIL, 
so dgn harapan semuanya baek2 saja..
dan.. raya tahun ni dah xsama mcm thn lps n lps2..
sbb thn lps2 gue masih bujang trang-tang-tang
thn lps pulak gue dah jd is3 org, raya b2..
thn ni dh jd mak org plak, raya b3 mcm gambar kt atas tu..

akhir kata, sepanjang percutian gue ni, gue jga mgkn akan bercuti dari berblogging
*bergantung pd line internet kt kampung*

1 ulasan:

Misz NuyUL berkata...

Slmat hari raye angah, maaf zahir dan batin.. hti2 driving..