Isnin, 9 Ogos 2010

air asam ok?

ingat lagi tak post aku yang sebelum ni??pasal eksperimen air asam oleh cik somi ku..setelah berbagai hipotesis dan hipopotamus yang dibuat..dan kesimpulannya air asam tersebut S.E.D.A.P untuk dimakan..huhuhu...cayalah Abang..boleh buat jual nih.tapi masakan asam pedas aku pulak yang TAK sedapp....walaupun cik somi cakap sedap je..tapi  aku tetap xdapat terima..sebab bagi tekak aku memang xmenarik..uwaaa..nape jadi cenggini nih??tengok mak aku masak cam senang je..tapi apsal aku masak xjadi cam yang mak aku buat pon??hukhukhuk..xberseni masakan btol la aku ni..ish3..malu lak ngan laki aku..hurm..dengan hati yang penuh gundah gulana dan sedikit frust aku share gambar santapan ktorg malam  nie..


asam pedas xberapa nak jadi..hukhukhuk


ikan kembung goreng...


air asam yg superb..air tangan cik somi..mabeles!
ni la kuah aku malam ni..huhuhu..

huhu..percubaanku belum berjaya..tapi tak pe..aku ku cuba lagiii!chayok2..

Tiada ulasan: