Isnin, 9 Ogos 2010

they're here..

minggu lepas(31/7 - 1/8) my femili in lo ada kat kuantan..yahooo..sungguh hepi wlupon aku kene keje ari sabtu tu..nasib baek keje half day aje..dorg sampai dalam pukul 12..mase tu aku memang kt opis lagi..hati dah xsabar2 nak balek..sbb plan petang tu nak bawak dorg sume gi berkelah kat pantai sepat..so tepat je jam pukul 1, aku pon rushing balik..and yang xbestnye, bkn xbest ape..segan sikit sebab mak mertua aku yg masak untuk lunch..auwww malunye aku..huhuhu..tp apekan daya masa xleh undur dah..ish3...berbalik pada cite tadi..pas balik keje aku pon makan, then dalam pukul 4 camtu ktorg sume gerak ke pantai sepat bersama bahan2 untuk dibuat barbeque..xde la ape sangat pon..cume ayam dgn sosej je..kekeke.lepas selesai berkelah, balik pon dalam kekenyangan..dinner malam tu cume air teh dgn biskut kering je..hehe.sempoi tul my femili in lo ni..


Hari ahad tu pulak, aku ngan hubby bawak dorg jln2 kt ecm..tp on d way tu ada pasar pagi kt stadium...dorg macam nak pegi pasar..so, parking kat ECM, jln kaki ke pasar..dah penat pusing2 pasar..tengah2 aku ngan mak pilih2 benih bunga orked sekali tgk bapak and the gang dah parking baek punye kat kedai minum..hahaha.bapak pon order la teh tarik..sekali tunggu punye tunggu teh tarik tak sampai2.bile tanye orang tu cakap ada2..tapi xsampai pon..dengan selambernye ktorg sume cabut gi ECM.hahaha.nasib la yo makcik..
ni la barbeque kamii..
abg tarik amin..tp xgerak2 pon..hehe

sampai berakar bon*** xjugek sampai2 pon airnye..masuk dalam ECM pulak jalan2 dalam parkson dulu..tetibe bapak dengan selambernye tanya kt mak.."kate td nak gi makan (dgn bahasa isyarat)"..hahaha..mak pon jawab..jab gi pegi la..hehhee..sian bapak dah lapo rupenye..tapi pagi tadi bapak dah bantai 2 biji roti canai..
mak dengan hannah umairah..

memandangkan bapak dah lapar, ktorg pon pegi la naek kt fudkot kat atas nun..ada yang makan sizzling, aku makan nasi ayam je..tp makanan sumenye hampeh..sizzling pon yee mee lembik macam megi kembang..nasi ayam pon xde salad..timun..sambal pon xpedas..kicap xsedap dan yang paaling xbest sekali tisu bau taik kucing..hahahhaa.apedaaa hampes betoii..da la bawak rombongan dari KL nih..jadinye fudkot tersebut telah dibanned dari koleksi kedai yang harus dikunjungi..

Dah abis makan dan pusing2 ECM, umairah pon dah tido, ktorg pon gerak balik rehat2..sebab kejab lagi dorg dah nak balik KL dah..uhuk3..sedisnyee..tinggallah kami berdua jee..

Tiada ulasan: