Selasa, 3 Ogos 2010

birthday oh birthdayy..

30hb Julai yg lepas adalah hari jadi adik ipar aku..iaitu Norashikin Mohd Sukun..yang ke 22thn..
then arini 3hb Ogos merupakan hari jadi anak sedara aku..Shahidatul Idayu Shahizam..yang ke 15thn..
thn ni dia PMR..jadi aku doakan semoga dia berjaya mendapat straight A's utk PMR nnt..arini jgk adalah hari jadi ofismate aku..Kak Madiyah..yang ke 27thn kot..xbpe pasti..wish her will always b bless by Allah..Kak Ma tgh bercuti bersalin anak ke2..so, congrats gak utk baby yea Kak Ma...

hurm..then ada 1lg birthday yg akan datang yg masih buat aku pening2 lalat + blur gitu..iaituu birthday my hubby on 8hb Ogos ni..arrghhh blur..xtw nak buat seprise ape kt dia..candle light dinner??nak masak ke nak mkn luar?nak bg pezen..nak bg ape??sume cm da complete je dlm hantaran aritu..warghhh tulun tulunnn!



notalantai: happy birthday jgk utk kawan2 yg sambut dalam bulan yang sama ni jugak...

Tiada ulasan: