Selasa, 3 Ogos 2010

Ms. to Mrs.

Salamz..
dear diary sorry lama betul xmeraban kt dlm nih..huhuhu.agak bz dan penyakit M yg serius..tw ke ape tu penyakit M?penyakit M tersebut adalah M.A.L.A.S...hahaha.dah cukup guling2 atas meja tu..back to my title..do u what is it all about?wah speaking..ok, korg tw x?sebenonye aku ni nak mengkabokan yg aku telah pon selamat bergelar ISTERI a.k.a. WIFE a.k.a LIFE & SLEEPING PARTNER to my hubby..
haa..igt lg x post aku 22 Feb yg lepas??saat2 aku dirisik dan dipinang..dlm masa +/- 4bulan aku telah bergelar Mrs. Saiful..huhuhu..mcm xcaye je kan..tp inilah hakikatnya..
so, kat sini aku nak share sekeping 2 picxa aku yg vogue d vass on that day utk tatapan korg..sila jangan muntah okeyyy..

lagi...
lagi..
lagii..
dan lagi..
dan picxa terakhir utk majlis sebelah perempuan..


utk majlis sambut menantu pulak...
diumumkan..ketibaan yang dipertua 'raja sehari' telah sampai..diiringi dengan paluan kompang..
mari merebut gula2..
persandingan di majlis lelaki..
ditepung tawar oleh abah..
ditepung tawar oleh mak..
ditepung tawar oleh bapak..
bersama mak abah dan mak serta bapak mertua..

so..da puas ke tengok gambar??ada yg muntah x tgk aku yg vogue dvass ni?haha..
so..okla utk entry kali ni..ktorg nak makan plak..jemput makan sume..byeee..



notalantai:majlis akad nikah pada 11.6.2010 bertempat di surau tn. hj taha, telok air tawar, butterworth..
majlis resepsi sebelah perempuan berlangsung pada 12.6.2010 di butterworth..
majlis sambut menantu berlangsung pada 4.7.2010 di kg melayu sri kundang, rawang..

Tiada ulasan: