Ahad, 27 Februari 2011

Dedicated for 26th February

huhuhu..post ni sebenarnye utk 26/2/2011..tp dek kerana keletihan dan keterlupaan, aku create post ni arini..agak2nya apa ya yang spesel sgt dengan 26/2 tu??

hurm..24 & 25/2 dah ada birthday seseorg yg berharga dlm hidup aku kan..so, 26/2 pon ada birthday some1 lagi ke??korang agak2?ada ke birthday 3 hari berturut2?

so, entry ini dibuat ditujukan khas untuk meraikan insan paling penting dalam hidup aku dan korang semua..siapakah dia??orang yang paling penting itu semestinya ialah..
EMAK/IBU/UMMI/MUMMY etc

kenapa gue kate 'dia' adalah orang terpernting dalam hidup kita?sbb byk pengorbanan yang telah emak berikan kepada kita..dari mula terciptanya kita dalam rahim dia..sampailah dia meninggalkan kita buat selama2nya..tp bukan bermaksud ayah tidak penting dalam hidup kita..kerana tanpa mak+ayah, maka xwujudlah kita dlm dunia ni..

dan, dengan ini gue ingin mengumumkan sesungguhnya entry ini adalah untuk menyatakan bahawa..


maka dengan ini, jelaslah sudah tujuan gue menge'post' entry ni walaupon saya telah terlewat 1 hari..dan jelaslah bahawa saya mempunyai 3 birthday 3 hari berturut2 untuk diingati pada setiap bulan Februari..

Tiada ulasan: