Jumaat, 28 Oktober 2011

i like HER..kenapa ek??

haihoi korang..
arini gue nak share sikit tentang keminatan gue terhadap 1org ppuan ni..
tapi jgn salah anggap ek, i'm not lessy or lesbo okeyy!!
tapi, tataw nape gue telah jatuh hati padanya sejak gue tgk cite Awan Dania..
agak2 korang taw tak sape yg gue minat nih?
boley agak x?ha, ce teka ce teka..
hehehehe..

ok, ppuan yang aku jatuh hati tu adalah....




tada!! ha, kenal x?
lawa kan dia??
eh, xkenal? xkenal ke??
okey laa.. nexttt


tada!! ha, yg ni da nampak muka kan..
ada 2 orang..2-2 cun melecun..
tp korang mesti boleh agak kan, yg mne 1 jd idaman kalbu gue sbbnye dah bagi klu td - AWAN DANIA

korang suke x DIA ni?
suke kan??kalau korang xsuke pon xpe, gue tade kesah punye..

sebab kenapa gue boleh jatuh hati pada dia
sebab dalam cite tu dia saaaangat sempoi..
sempoi habiss.. i loike.
dari cara pembawakan watak dalam tu mmg nampak natural..xde cover2..
and gue rasa mmg perwatakan dia kt luar pon cmtu gak..

huhuhu, dulu gue suka ERRA FAZIRA, sbb dia pon sempoi gitu kan..
sempoi yang aku maksudkan xhipokrit..

ke korang rasa xsetuju??
ke aku je yg setuju sbb aku ni dulu mmg agak ganas pemalu sikit. uweek!
ape2pon, ace komen2 skett..


ape2pon sebelum gue menoktahkan entry ni, 
i ♥ scha alyahya..

1 ulasan:

RJ Beena berkata...

Both r pretty...jeles tengok dorang tau. dahla cantik, ada talent pulak....educated lg. huhu